Bhang stelt zijn kijk op de wereldwijde cannabismarkt


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Bhang-chocolade

Julie Weed

Je zou het ‘de grote Bhang’ kunnen noemen, omdat het zich uitbreidt. Het in Miami gevestigde bedrijf Bhang verkoopt meer dan 100 cannabis en hennepgerelateerde artikelen, waaronder CBD-chocoladerepen, pre-rolls (gewrichten) en vaping-apparaten, online en in 1.000 winkels in tien landen. Bhang- oprichter Scott Van Rixel probeert een wereldwijd merk op te bouwen in de ontluikende legale cannabisindustrie en het bedrijf ging deze maand publiek naar de Canadese effectenbeurs.

Van Rixel, een getrainde chef-kok die heeft gewerkt met luxe retailers als Dean en Deluca en Whole Foods, is het bedrijf in 2010 begonnen na een rondleiding door een marihuanafabriek in Californië. “Cannabis edibles werden verkocht in zip-lock-bags zonder een panel met voedingsfeiten of een indicatie van de consistentie van de dosering,” zei hij. Hij zag kans zowel op de legale cannabismarkt als in een consistente productie van hoge kwaliteit en begon zijn onderneming.

Vanaf het begin identificeerde het team van Bhang meerdere klantensegmenten en ontwierp merken op basis van de behoeften van die groepen. “De 22-jarige eerste cannabisgebruiker en de 67-jarige medische patiënt zijn op zoek naar een andere ervaring”, aldus Van Rixel. Vandaag exploiteert het bedrijf acht merken onder de Bhang-paraplu, waaronder THC-, CBD- en terpeenproducten.

Van Rixel kijkt naar de ontwikkeling van nieuwe producten door middel van drie lenzen. De eerste is door macro-trends zoals wellness en het verlangen naar natuurlijke ingrediënten. Het bedrijf volgt de leiders in de beauty- en wellnessmarkt, die toegang hebben tot grote onderzoeksbudgetten, van dichtbij om te zien welke soorten producten ze maken. Bhang volgt ook cannabisproducten en ingrediëntentrends, bijvoorbeeld een nieuwe focus op terpenen, een component van hennep en marihuana. Ten slotte zegt Van Rixel, als een kok: “Ik focus veel van ons interne onderzoek naar trends in mondiale smaakprofielen in verschillende demografieën.”

Momenteel lanceert het bedrijf drie nieuwe merken op basis van zijn onderzoek en het gebruik van zijn producten om voet aan de grond te krijgen “in meer landen over de hele wereld”, aldus Van Rixel. Een nieuw aangekondigd partnerschap, met Oceana Coffee , zal CBD-koffieproducten produceren die zijn geproduceerd onder het nieuwe merk Bhang “Röst” en terpene-koffieproducten onder het merk “Cosmic Terp.”

Het bedrijf heeft een “agressieve strategie voor groei per acquisitie, inclusief strategische acquisities en joint ventures met fabrikanten die de experts en marktleiders zijn in nieuwe consumentensegmenten”, aldus Van Rixel. Bhang hoopt zijn producten te verkopen in 2000 bakstenen en mortel locaties, waaronder twee nieuwe staten, en uit te breiden naar Azië zei hij.

Uitdagingen in deze zich ontwikkelende markt zijn er natuurlijk, waaronder de inconsistente wetten en regels tussen de staten en het gebrek aan beschikbaarheid van het bankwezen. Van Rixel blijft echter hoopvol dat er “volledige federale legalisatie in de VS en meer in de hele wereld” zal zijn.

Van Rixel zegt dat zijn bedrijfsmantra “het goed doet” en gelooft in het belang van het opbouwen van sterke relaties met klanten door producten te leveren “die precies doen wat we zeggen dat ze zullen doen.” Voortbouwen op bijna een decennium van vertrouwen, zei hij, kan helpen zijn bedrijf is geslaagd.

Bhang CBD-producten zijn gemaakt van hennep

Bhang

“>

Bhang-chocolade

Julie Weed

Je zou het ‘de grote Bhang’ kunnen noemen, omdat het zich uitbreidt. Het in Miami gevestigde bedrijf Bhang verkoopt meer dan 100 cannabis en hennepgerelateerde artikelen, waaronder CBD-chocoladerepen, pre-rolls (gewrichten) en vaping-apparaten, online en in 1.000 winkels in tien landen. Bhang- oprichter Scott Van Rixel probeert een wereldwijd merk op te bouwen in de ontluikende legale cannabisindustrie en het bedrijf ging deze maand publiek naar de Canadese effectenbeurs.

Van Rixel, een getrainde chef-kok die heeft gewerkt met luxe retailers als Dean en Deluca en Whole Foods, is het bedrijf in 2010 begonnen na een rondleiding door een marihuanafabriek in Californië. “Cannabis edibles werden verkocht in zip-lock-bags zonder een panel met voedingsfeiten of een indicatie van de consistentie van de dosering,” zei hij. Hij zag kans zowel op de legale cannabismarkt als in een consistente productie van hoge kwaliteit en begon zijn onderneming.

Vanaf het begin identificeerde het team van Bhang meerdere klantensegmenten en ontwierp merken op basis van de behoeften van die groepen. “De 22-jarige eerste cannabisgebruiker en de 67-jarige medische patiënt zijn op zoek naar een andere ervaring”, aldus Van Rixel. Vandaag exploiteert het bedrijf acht merken onder de Bhang-paraplu, waaronder THC-, CBD- en terpeenproducten.

Van Rixel kijkt naar de ontwikkeling van nieuwe producten door middel van drie lenzen. De eerste is door macro-trends zoals wellness en het verlangen naar natuurlijke ingrediënten. Het bedrijf volgt de leiders in de beauty- en wellnessmarkt, die toegang hebben tot grote onderzoeksbudgetten, van dichtbij om te zien welke soorten producten ze maken. Bhang volgt ook cannabisproducten en ingrediëntentrends, bijvoorbeeld een nieuwe focus op terpenen, een component van hennep en marihuana. Ten slotte zegt Van Rixel, als een kok: “Ik focus veel van ons interne onderzoek naar trends in mondiale smaakprofielen in verschillende demografieën.”

Momenteel lanceert het bedrijf drie nieuwe merken op basis van zijn onderzoek en het gebruik van zijn producten om voet aan de grond te krijgen “in meer landen over de hele wereld”, aldus Van Rixel. Een nieuw aangekondigd partnerschap, met Oceana Coffee , zal CBD-koffieproducten produceren die zijn geproduceerd onder het nieuwe merk Bhang “Röst” en terpene-koffieproducten onder het merk “Cosmic Terp.”

Het bedrijf heeft een “agressieve strategie voor groei per acquisitie, inclusief strategische acquisities en joint ventures met fabrikanten die de experts en marktleiders zijn in nieuwe consumentensegmenten”, aldus Van Rixel. Bhang hoopt zijn producten te verkopen in 2000 bakstenen en mortel locaties, waaronder twee nieuwe staten, en uit te breiden naar Azië zei hij.

Uitdagingen in deze zich ontwikkelende markt zijn er natuurlijk, waaronder de inconsistente wetten en regels tussen de staten en het gebrek aan beschikbaarheid van het bankwezen. Van Rixel blijft echter hoopvol dat er “volledige federale legalisatie in de VS en meer in de hele wereld” zal zijn.

Van Rixel zegt dat zijn bedrijfsmantra “het goed doet” en gelooft in het belang van het opbouwen van sterke relaties met klanten door producten te leveren “die precies doen wat we zeggen dat ze zullen doen.” Voortbouwen op bijna een decennium van vertrouwen, zei hij, kan helpen zijn bedrijf is geslaagd.

Bhang CBD-producten zijn gemaakt van hennep

Bhang

Lees Meer

Leave a Comment