Cannabis 101: Wat te verwachten van Colorado's meest exclusieve dispensaria


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Stacey McKenna voor Euflora

Gepubliceerd 7:00 AM EDT 17 mei 2019

Vijf jaar na de opening van Colorado’s eerste recreatieve dispensarium, kan het navigeren door de wereld van legale cannabis nog steeds intimiderend zijn, zelfs voor ervaren gebruikers. Van proces – wat houdt het in om dat ID te controleren? – voor het product, hier is uw gids om het meeste uit uw eerste dispensary-ervaring te halen.

De basis

Een van de eerste dingen die veel nieuw-legale cannabisklanten merken is dat het proces niet zo erg is als een bezoek aan de drankwinkel. Ten eerste is het voor Colorado-inwoners en bezoekers toegestaan ​​om cannabisproducten te kopen, maar het winkelende publiek moet minstens 21 jaar oud zijn. Voor apotheken en budtenders die deze leeftijdsgrens niet strikt handhaven, gelden hoge boetes of verlies van licenties, dus wees voorbereid op het laten knipperen van geldige, door de overheid uitgegeven identiteitsbewijzen – waarschijnlijk meerdere keren – tijdens uw bezoek. U moet ook geld meenemen voor uw aankoop of van plan zijn om de on-site geldautomaat te gebruiken (de meeste dispensaria hebben er een). En vergeet niet dat individuen maar liefst één ounce of het equivalent daarvan per dag kunnen kopen.

De ervaring

Met meer dan 500 dispensaria in de hele staat hebben cannabisfans meer verkoopmogelijkheden in Colorado dan bijna overal in de VS. Al deze keuzes zijn spannend en betekenen dat de meeste shoppers in staat zullen zijn om het product – en de ervaring – te vinden dat bij hen past.

Vrijwel alle dispensaria hebben een lobby waar klanten kunnen verwachten dat ze op een budtender wachten om hen door de selectie te leiden en het juiste product te kiezen. Maar buiten die tweede deur is elke winkel anders.

Van Denver’s 16th Street Mall tot Aspen, de zes locaties van Euflora benadrukken een interactieve boetiekervaring die steunt op goed opgeleide budtenders, innovatief design en doordachte toegepaste technologie om klanten in staat te stellen vrij te browsen. In plaats van te turen naar producten die langs een muur achter de toonbank lopen, kunnen Euflora-kopers van dichtbij en persoonlijk komen voordat ze een aankoop doen. Heldere vitrines in de kamer bevatten balsems, tincturen en andere producten, terwijl kleinere monstercontainers toppen bevatten waarmee u de bloem kunt ruiken en onderzoeken zonder hem aan te raken. Tabletten worden strategisch rond de ruimte geplaatst, zodat u meer te weten kunt komen over elke soort.

Het product

Of u nu liever bloem of munch high-end chocolaatjes rookt, recreatieve retailers zullen een cannabisproduct voor u hebben. Euflora richt zich op bloemen en concentraten met diverse en hoogwaardige genetica en productiemethoden.

Euflora’s meer dan 100 roterende soorten worden allemaal gekweekt in de ultramoderne Denver-kas van het collectief en ze kopen een reeks cannabinoïdeconcentraten – van verbrijzeling tot hars – die altijd werken om de nieuwste en beste vormen bij te houden.

Zelfs voor ingewijden kan deze overvloed aan producten, samenstellingen en stammen overweldigend zijn. Hoe spannend het ook is om iets nieuws te proberen, u wilt zeker weten dat u van uw aankoop zult genieten – dat is tenslotte het punt, toch? Gelukkig is dat waar budtenders voor zijn. Als uw interne experts, zullen zij u nu begeleiden naar wat zich op de planken bevindt. Voor nieuwkomers kunnen zij u adviseren over soorten en hoeveelheden die u een zachte introductie zullen geven. En als je al favorieten hebt (of speciale aversies), zullen ze je kunnen helpen met experimenteren in je stuurhut.

Lees Meer

Leave a Comment