Cannabis Watch: dit bedrijf wil de Bacardi van cannabis zijn en heeft plannen voor een IPO


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Cannabisondernemers die hopen te slagen in een sector waarvan wordt verwacht dat ze miljarden dollars in de verkoop waard zijn, moeten de kracht van merken begrijpen.

Van de industrie wordt verwacht dat ze een van de twee modellen volgt, omdat meer Amerikaanse staten cannabis legaliseren voor medisch of recreatief gebruik. Voor sommigen is dat het alcoholmodel, waarbij het merkproduct wordt gedistribueerd naar de detailhandel. Anderen verwachten een model voor het retailmerk, waarbij de verkoper bepaalt hoe het merk wordt geproduceerd en gepresenteerd aan het publiek.

Voor Smoke Wallin, president van Vertical Cos., Een Californisch cannabisbedrijf met een aantal grote ambities, waaronder een plan om zijn wellness-unit openbaar te maken, is het geen overbodige luxe.

“Cannabis gaat evolueren, net als elke andere goed verpakte”, vertelde Wallin in een interview aan MarketWatch. “Er zijn tientallen vormfactoren, waaronder topicals, rookwaren, dranken, eetwaren en binnen edibles zijn er gebakken goederen, tincturen, pepermuntjes – onze overtuiging is dat met elke vormfactor bepaalde merkensets zullen ontstaan.”

Wallin zou het moeten weten. Als voormalig voorzitter en president van de Wine and Spirits Wholesalers of America, begon zijn lange carrière in de alcoholsector bij National Wine & Spirits, die hij hielp uitgroeien tot een onderneming van $ 1 miljard met meer dan 36.000 particuliere klanten en een personeelsbestand van 1500 werknemers.

“Wodka heeft geen smaak of geur, dus hoe overtuig je klanten dat het ene type beter of zelfs anders is dan het andere? Het is allemaal marketing, “zei hij.

De strategie van Vertical is om een ​​portfolio samen te stellen van wat naar verwachting de grootste cannabismerken zullen worden, zodra de ontluikende sector volwassen wordt. De Amerikaanse cannabissector zal naar verwachting ongeveer 20 miljard dollar waard zijn tegen 2022, of tot 50 miljard dollar als cannabis volledig is gelegaliseerd voor recreatief gebruik zoals het in Canada is, volgens GMP Securities-analist Martin Landry.

Vertical heeft al meer dan 35 merken op THC-gebaseerde producten en meer dan 50 merken van CBD-gebaseerde producten in ontwikkeling.

Lees nu : In ‘the mariuana ghetto’ in Davos vond Canopy Growth zijn Amerikaanse potpartner

Gerelateerd: Canopy’s voorgestelde Amerikaanse deal is een zegen voor de Amerikaanse cannabissector, aldus deze belegger

THC en CBD zijn ingrediënten gevonden in de cannabisplant; THC is het psychoactieve ingrediënt dat zorgt voor de ‘high’ geassocieerd met cannabis, terwijl CBD niet-toxisch is, maar algemeen wordt beweerd dat het wellnessvoordelen biedt.

De verticale portfolio omvat merken zoals Instant CBD Strips (InstantCBD); Trees by Game, het merk geassocieerd met West Coast rapper The Game; Taos; JSLV (alleen live CBD-producten); Kaviar; Evergreen Organix; en de nanosfeer evolueert. De strategie van het bedrijf is dat elk merk een specifieke doelklant heeft, waarmee de volgende Bacardi, Grey Goose en Johnnie Walker in de cannabisruimte worden gecreëerd.

Cannabis Watch: bekijk meer van MarketWatch’s berichtgeving over cannabisbedrijven

Vertical is momenteel actief in drie staten, Californië, Arizona en Kentucky, en heeft onlangs een kwekerij in Ohio voltooid.

De operatie in Californië omvat een 29 hectare grote campus in de stad Needles in het oosten van San Bernardino County, met een 40.000 vierkante meter groot gebouw, een 20.000 vierkante meter groot gebouw, een 7.000 vierkante voet fabriek voor winning en productie, een 5.000 m² -Vierkante-voet commerciële keuken, een 10.000 vierkante meter distributiecentrum en de ruimte om acht meer gebouwen op het land toe te voegen.

Verticale Cos-voorziening in Needles, Calif.

De buitengroeifaciliteiten van het bedrijf in Californië produceerden 20.000 pond in de afgelopen 12 maanden. De 60.000 vierkante voet aan indoor faciliteiten zullen naar verwachting 10.000 pond per jaar produceren. Onlangs heeft het een 575-acre boerderij in Santa Barbara County gekocht en verwacht dat de volgende op 50 hectare zal groeien, om minimaal 4 pond per hectare of 200.000 tot 250.000 pond per jaar te produceren.

In Arizona heeft Vertical een indoor kweekruimte van 52.000 vierkante meter in Kingman. Het heeft een productie-, productie- en verwerkingsinstallatie van 90.000 vierkante voet in Cadiz, Kentucky, op 14 hectare nieuw land. De productie van hennep is voor de Vertical Wellness-activiteiten van het bedrijf, die eind vorig jaar na het verstrijken van de 2018 Farm Bill, die hennep in de VS legaliseerde, uit de moedermaatschappij werd gesponnen.

Het bedrijf is van plan in het derde kwartaal Verticaal Welzijn te nemen en is van plan een lijst op te stellen van de Nasdaq, waarmee de benodigde middelen worden opgehaald om een ​​reeks op hennep gebaseerde CBD-producten te ontwikkelen. De wellness-unit zal op een belangrijke beurs mogen handelen omdat deze niet “de fabriek raakt”, wat betekent dat zijn activiteiten niet onder het federale verbod op cannabis vallen.

Vertical Cos. Sloot in april een financieringsronde van de serie A van $ 58 miljoen in april om het zijn footprint en merken te helpen vergroten, waarbij veel van dat geld afkomstig is uit family offices en vermogende particulieren, omdat institutionele beleggers wantrouwig blijven ten opzichte van de sector vanwege het federale verbod. Beleggers in de ronde waren onder meer Merida Capital Partners, een private-equityfonds met een focus op de cannabissector, waarvan managing partner Mitch Baruchowitz nu lid is van de verticale adviesraad.

Lees: Aurora Cannabis onderzoekt CBD met gemengde vechtsportoutfit UFC, Canopy benoemt een nieuwe CFO

Het bedrijf is verticaal geïntegreerd, wat betekent dat het cannabis laat groeien, ingrediënten extraheert, producten maakt en distribueert, maar dat het niet van plan is om een ​​groot retailnetwerk te hebben. Verticaal heeft een beperkte aanwezigheid in de detailhandel, met winkels die “opportunistisch en voor O & O-doeleinden” kunnen worden gebruikt. Retail is geen kernactiviteit, “zei Wallin.

Het bedrijf bouwt een team van verkoopadviseurs en merkambassadeurs op om relaties met retailers op te bouwen en te ontwikkelen. Het is het model van Jack Daniel – omdat Jack Daniel’s in alle alcoholrekeningen wordt gezocht, moet hun distributeur al die accounts onderhouden, precies wat Vertical in cannabis wil bereiken.

Zie ook: aandringen op wetgeving waardoor banken de cannabissector kunnen bedienen, wint vaart

Het bedrijf verwacht in 2019 een omzet van $ 100 miljoen. Vertical Wellness alleen zal dit jaar naar verwachting $ 28 miljoen aan inkomsten genereren, en groeien tot $ 400 miljoen in 2020. Het bedrijf verwacht dat de eenheid in 2019 op nettobasis winstgevend zal zijn.

Wallin is onaangenaam door de huidige regelgevende onzekerheid over CBD, die niet in de Farm Bill van vorig jaar met hennep werd gelegaliseerd. In plaats daarvan werd de regulering van de stof verplaatst naar de Food and Drug Administration van de Drug Enforcement Administration.

De FDA waarschuwde bedrijven onmiddellijk dat CBD niet mag worden toegevoegd aan voedsel en dranken, omdat het het belangrijkste ingrediënt is in het enige medicijn op basis van cannabis dat door de FDA wordt goedgekeurd, GW Pharmaceuticals PLC’s GWPH, -0,58% Epidiolex, een behandeling voor ernstige vormen van epilepsie bij kinderen. Dat maakt het een medicijn in de ogen van de toezichthouder. De FDA is van plan om op 31 mei openbare besprekingen te houden over het reguleren van CBD.

Zie nu: er wordt een volledige industrie rond CBD gebouwd, maar we weten er echt niet zo veel van

De FDA heeft ook geklaagd over cosmetica en topicals, in gevallen waarin bedrijven beweren grote ziekten te behandelen. Vorige maand stuurde de FDA samen met de FTC waarschuwingsbrieven naar drie CBD-bedrijven door hen te belasten met het schenden van de Federal Food, Drug en Cosmetic Act en de Federal Trade Commission Act voor het plaatsen van niet-goedgekeurde geneesmiddelen voor mensen en huisdieren in de handel tussen staten en het maken van ongefundeerde gezondheid beweert over hen, volgens Cannabis Law Report.

“We willen dat het wordt gereguleerd, omdat er zoveel slechte producten zijn, waaronder veel die niet het CBD bevatten dat ze claimen,” zei Wallin. “We hebben behoefte aan duidelijkheid over de regels en we hebben zichtbaarheid nodig in de toeleveringsketen. Consumenten kopen CBD online en weten niet wat ze krijgen, dus ja, we zouden regelgeving toejuichen. ”

Wallin is ervan overtuigd dat de toenemende acceptatie van cannabis onder Amerikanen een bijdrage zal leveren aan het stimuleren van verstandige wetgeving, waaronder een opheffing van het federale verbod. In het huidige politieke klimaat is het ‘misschien de enige kwestie waar we allemaal achter kunnen komen’, zei hij. “We doen mee aan het lange spel.”

De Horizons Marihuana Life Sciences ETF HMMJ, 1,25% heeft tot nu toe 40% gewonnen in 2019, terwijl ETFMG Alternative Harvest ETF MJ, 1,27% 35% heeft gewonnen.

De Dow Jones Industrial Average DJIA, 0,37% heeft 10% gewonnen, terwijl de S & P 500 SPX, 0,14% 13% hoger is.

Mis het niet: Facebook staat geen marihuanaverkoop toe op zijn platform

Lees Meer

Leave a Comment