De New Dosist Store is net zo kalm als zijn pennen


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Het maagdelijke vlaggenschip in Venetië zet het onkruid in wellness.

3 min gelezen

De meningen van ondernemers die bijdragen van de ondernemer zijn van henzelf.

Venetië, Californië – de bakermat van bodybuilding, skateboarden en Snapcat – is altijd al een broeinest geweest voor nieuwe ideeën. En daarom past de nieuwe dosist-winkel op Abbot Kinney er precies in.

“Ik kon geen betere locatie ter wereld bedenken voor een merk dat is gebaseerd op LA dan Abbot Kinney,” zegt CEO Gunner Winston. “Retail van wereldklasse, de creatieve klasse die hier is, het aantal mensen dat naar deze straat komt.”

Meer wellnesscentrum dan wietwinkels, de winkel van dosist zit trots onder de high-end boetieks en eetgelegenheden van Abbot Kinney. Conciërges begroeten u op een trelliserende loopbrug die meer geschikt lijkt voor een spa in Palm Springs dan een apotheek. Een tunnel verplaatst je van het voetverkeer van de drukke stadsstraat naar de sereniteit van de hoofdruimte

Ontworpen met een enorme hulp van Chief Marketing Officer Anne-Marie Dacyshyn, de lay-out van de winkel is schoon en goed verlicht. Vergoelijkte esdoorn displays tonen de kenmerkende, precisiepennen van het bedrijf.

Geïntroduceerd op de markt 2016, leveren de pennen een vooraf gemeten dosis van 2,25 mg en trillen dan wanneer u precies de juiste hoeveelheid hebt geïnhaleerd. Ze verraden ook geen oordeel als je seconden teruggaat. Dosist-pennen werden een van TIME Magazine’s 25 beste uitvindingen van 2016 genoemd, wat behoorlijk indrukwekkend is, aangezien de honorees een kunstmatige alvleesklier bevatten. Ze komen in zes formules: Bliss, Sleep, Calm, Relief, Arouse en Passion.

Dosist is nu drie jaar in Californië en werd op een gegeven moment verkocht in 250 apotheken, maar Winston heeft de distributie teruggeschroefd en de klantenservice boven massaconsumptie bevoordeeld. “In de detailhandel is er zo veel aandacht voor transacties,” zegt hij, “maar voor ons gaat het echt om drie dingen: inspiratie, opleiding en betrokkenheid.” De verkoop is een verre vierde. ”

Hij wijst erop dat hoewel slechts een op de vier mensen die een Chanel-winkel binnenloopt, een aankoop doet, het hun doel is “om ervoor te zorgen dat de andere drie mensen een geweldige ervaring hebben.”

Om dat te bereiken, heeft Winston personeel uit verschillende professionele achtergronden ingehuurd, zoals de detailhandel, de gezondheidszorg en persoonlijke fitheid. “We hebben geen commissie doelen of doelen zoals dat, dus het hele verhaal verandert.”

Winston verwijst naar de werknemers die in de winkel rondzwerven als ‘gidsen’, die er zijn om de wereld van THC en CBD te demystificeren en de voordelen van hun formules uitleggen. “Mensen komen naar ons voor oplossingen,” zegt hij. “Het gaat om het vinden van oplossingen voor kwalen die je leven beïnvloeden, we willen al het lawaai uit de ruimte halen.”

Lees Meer

Leave a Comment