Deze CBD-voorraad wordt stil een retailreus


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Het is geen geheim dat marihuana nu een van de snelstgroeiende industrieën ter wereld is. Nu Canada in oktober de legalisatie van recreatieve cannabis legaliseert en tweederde van de Amerikaanse staten groen licht geven voor medicinale marihuana, begint de verkoop van legale cannabis echt van de grond te komen.

Maar wat je misschien niet beseft, is dat er een nichetrend is binnen de cannabisindustrie die een groeipercentage belooft dat veel verder gaat dan wat de breedgebaseerde potindustrie zou kunnen produceren. Dames en heren, zeg hallo tegen de opkomst van cannabidiol (CBD).

Bekijk foto’s

Vier flesjes cannabidiololie opgesteld op een aanrecht.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

dienen verschillende doeleinden . psychoactieve cannabinoïde die gebruikers high en het wordt gevonden in aanzienlijke hoeveelheden in de cannabis plant. Ondertussen, CBD is de niet-psychoactieve cannabinoïde vooral bekend om zijn waargenomen medische voordelen.

Hoewel CBD kan worden gewonnen uit de cannabisplant, wordt het in overvloedige hoeveelheden aangetroffen in hennepplanten (die vaak zeer lage concentraties THC hebben). En aangezien hennep veel duurder is om te kweken dan cannabis en nu legaal in de VS kan worden verbouwd na de ondertekening van de landbouwfactuur in december, is het vaak de voorkeursbron voor CBD-extractie.

hoge marges die het kan produceren voor potbedrijven. CBD-extracten worden gebruikt in allerlei afgeleide producten, zoals eetwaren, topproducten, oliën en met cannabis doordrenkte dranken. Deze producten hebben aanzienlijk hogere prijzen dan traditionele gedroogde bloemen en hebben op korte termijn veel minder kans op overaanbodproblemen, wat een positief effect zou moeten hebben op het prijszettingsvermogen. “Data-reactid =” 37 “type =” text “> CBD is een bijzonder populaire cannabinoïde, gezien de hoge marges die het kan produceren voor potbedrijven . CBD-extracten worden gebruikt in allerlei afgeleide producten, zoals edibles, topicals, oliën en met cannabis doordrenkte dranken. Deze producten hebben aanzienlijk hogere prijzen dan traditionele gedroogde bloemen en hebben op korte termijn veel minder snel te maken met overaanbodproblemen, wat een positief effect zou moeten hebben op het prijszettingsvermogen.

Hoe groot kan de CBD-markt groeien? Een nieuw rapport van de Brightfield Group is op zoek naar een omzetstijging van meer dan 700% in 2019 in de Verenigde Staten, met een omzet van CBD in de VS van $ 23,7 miljard in 2023. Dit vertegenwoordigt een samengestelde jaarlijkse groei van vijf jaar van meer dan 100 %, wat zelfs de meest agressieve breed geschatte marihuana-groeimogelijkheden voor de industrie zou aantasten.

De enige vraag is: welke aandelen CBD zullen als winnaars in de Verenigde Staten te voorschijn komen?

Bekijk foto’s

Cannabis vertrekt naast een pot met CBD-geïnfundeerde lokale crème.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

een aantal merkbedrijven , zoals CVS Health en Kroger , kondigen aan dat ze CBD-gebaseerde producten gaan vervoeren, het zijn de minder bekende Green Growth Brands (NASDAQOTH: GGBXF) die aan de retailkant een absolute duik maken van de vergelijking. Sinds het begin van het jaar heeft Green Growth een aantal belangrijke retail-partnerschappen gelanceerd voor haar Seventh Sense-lijn van CBD-geïnfuseerde producten. “Data-reactid =” 66 “type =” text “> Hoewel we een aantal merkproducten hebben gezien naambedrijven , zoals CVS Health en Kroger , kondigen aan dat ze CBD-gebaseerde producten gaan vervoeren, het zijn de minder bekende Green Growth Brands (NASDAQOTH: GGBXF) die een absolute indruk maken op de retailkant van de vergelijking. het jaar begon, heeft Green Growth een aantal belangrijke retail-partnerschappen gelanceerd voor haar Seventh Sense-lijn van CBD-geïnfuseerde producten.

(NYSE: DBI) (voorheen DSW) breidde hun bestaande partnerschap uit. Designer Brands, die designerschoenen en andere accessoires verkoopt, werkte met Green Growth aan een proefprogramma om Seventh Sense-producten in 10 van zijn winkels in 10 weken te testen. Designer Brands eindigde met een verkooppercentage van 74% van deze pilot CBD-producten, waardoor het duo zijn relatie met 96 Amerikaanse Designer Brands-winkels uitbreidde. “Data-reactid =” 67 “type =” text “> Het begon allemaal in In januari, toen Green Growth en Designer Brands (NYSE: DBI) (voorheen DSW) hun bestaande samenwerking uitbreidden, werkte Designer Brands, die designer schoenen en andere accessoires verkoopt, met Green Growth aan een proefprogramma om Seventh Sense-producten te testen in 10 van zijn Designer Brands eindigde met een verkooppercentage van 74% van deze pilot CBD-producten, waardoor het duo zijn relatie met 96 Amerikaanse Designer Brands-winkels uitbreidde.

hij diende 3,5 jaar als President van Designer Brands, dus hij kent het retaillandschap van het bedrijf en de VS heel goed. “data-reactid =” 68 “type =” text “> In totaal gaat het om bijna 55.000 stuks CBD-topproducten Het is ook vermeldenswaard dat de huidige CEO van Green Growth, Peter Horvath, 3,5 jaar als President van Designer Brands heeft gediend , dus hij kent het retaillandschap van het bedrijf en de VS heel goed.

(NYSE: ANF) en American Eagle Outfitters (NYSE: AEO) . Millennials zijn belangrijk voor de toekomstige groeivooruitzichten van de CBD (en cannabis) industrie, gezien hun aanzienlijk grotere voorkeur voor legalisering dan oudere generaties Amerikanen. “Data-reactid =” 69 “type =” text “> In de afgelopen drie weken, Green Growth heeft twee retailpartners gelanceerd die zich richten op millennials: Abercrombie & Fitch (NYSE: ANF) en American Eagle Outfitters (NYSE: AEO) . Millennials zijn belangrijk voor de toekomstige groeivooruitzichten van de CBD (en cannabis) industrie, gezien hun substantieel sterker voorkeur voor legalisatie dan oudere generaties Amerikanen.

Vergelijkbaar met Designer Brands deed Abercrombie & Fitch in zeven van zijn winkels een proef met de Seventh Sense-producten van CBD. Na het eerste succes kondigden Abercrombie and Green Growth plannen aan om Seventh Sense uit te breiden naar meer dan 160 winkels. Voor de context komt dit uit op meer dan 60% van de winkels van Abercrombie & Fitch.

Afgelopen week hebben American Eagle Outfitters en Green Growth plannen aangekondigd om een ​​speciale lijn met CBD-geïnfundeerde lotions, balsems en aromatherapie te verkopen in bijna 500 winkels. De verkoop begint in oktober 2019. Met meer dan 1.000 winkels over de hele wereld lijkt het erop dat American Eagle plaatst deze CBD-producten in de meeste Amerikaanse vestigingen.

Bekijk foto’s

Het binnenland van een winkelcomplex op verscheidene niveaus.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

Simon Property Group om 108 winkellocaties te openen . Met een aantal ankerwinkels in moeilijke tijden (ahem, Sears Holdings en JC Penney ), zou de introductie van CBD-gerichte winkels kunnen helpen het verkeer terug te brengen naar de winkelcentra van Simon Property Group en hopelijk de prijsvoordelen bij het leasen te helpen verbeteren. “data-reactid =” 94 “type =” text “> Naast het werken met bekende retailers, breidt Green Growth zich ook uit om zijn eigen CBD-winkels te openen in winkelcentra. In februari maakte Green Growth Brands bekend dat het was werkt samen met Simon Property Group (NYSE: SPG) , de grootste winkelcentrumoperator in de VS, om 108 winkellocaties te openen, met een aantal ankerwinkels in moeilijke tijden (ahem, Sears Holdings en JC Penney ), de introductie van CBD-gerichte winkels kunnen helpen het verkeer terug te brengen naar de winkelcentra van Simon Property Group en hopelijk helpen het prijszettingsvermogen bij het leasen te verbeteren.

het gebruikelijk de gehele een industrie die nog steeds heeft relatief beperkte toegang tot traditionele kapitaalstromen, deze uitgifte van aandelen zou de aandelenkoers van Green Growth kunnen beperken ondanks stijgende verkopen en een grotere aanwezigheid in de detailhandel.

Ik ben benieuwd of de fysieke aanwezigheid van Green Growth in merkwinkels en winkelcentra vruchten afwerpt. Maar ik ben er ook net zo happig op dat het bedrijf zijn verwaterde uitgifte van aandelenemissies vertraagt.

  • 10 beste aandelen om vandaag te kopen
  • Sean Williams bezit aandelen van CVS Health. De Motley Fool beveelt CVS Health and Designer Brands Inc. aan. De Motley Fool heeft een openbaarmakingsbeleid . “data-reactid =” 101 “type =” text “> Sean Williams is eigenaar van CVS Health De Motley Fool beveelt CVS Health en Designer Brands Inc. aan De Motley Fool heeft een openbaarmakingsbeleid .

    Lees Meer

    Leave a Comment