Deze CBD-voorraad wordt stil een retailreus


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Van merkdetaillisten tot winkelketens, de cannabidiolproducten van dit bedrijf duiken overal op.

Sean Williams

Sean Williams

13 juli 2019 om 10:51 uur

Gezondheidszorg

Het is geen geheim dat marihuana nu een van de snelstgroeiende industrieën ter wereld is. Nu Canada in oktober de legalisatie van recreatieve cannabis legaliseert en tweederde van de Amerikaanse staten groen licht geven voor medicinale marihuana, begint de verkoop van legale cannabis echt van de grond te komen.

Maar wat je misschien niet beseft, is dat er een nichetrend is binnen de cannabisindustrie die een groeipercentage belooft dat veel verder gaat dan wat de breedgebaseerde potindustrie zou kunnen produceren. Dames en heren, zeg hallo tegen de opkomst van cannabidiol (CBD).

Vier flesjes cannabidiololie opgesteld op een aanrecht.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

CBD is een en al geroezemoes, zonder een buzz te bezorgen

Cannabidiol en tetrahydrocannabinol (THC) zijn de twee bekendste cannabinoïden maar dienen verschillende doelen . THC is de psychoactieve cannabinoïde die gebruikers high en het wordt gevonden in aanzienlijke hoeveelheden in de cannabisplant. Ondertussen is CBD de niet-psychoactieve cannabinoïde die vooral bekend staat om zijn waargenomen medische voordelen.

Hoewel CBD kan worden gewonnen uit de cannabisplant, wordt het in overvloedige hoeveelheden aangetroffen in hennepplanten (die vaak zeer lage concentraties THC hebben). En aangezien hennep veel duurder is om te kweken dan cannabis en nu legaal in de VS kan worden verbouwd na de ondertekening van de landbouwfactuur in december, is het vaak de voorkeursbron voor CBD-extractie.

CBD is een bijzonder populaire cannabinoïde, gezien de hoge marges die het kan produceren voor potbedrijven . CBD-extracten worden gebruikt in allerlei afgeleide producten, zoals eetwaren, topproducten, oliën en met cannabis doordrenkte dranken. Deze producten hebben aanzienlijk hogere prijzen dan traditionele gedroogde bloemen en zullen op korte termijn veel minder snel te maken krijgen met overaanbodproblemen, wat een positief effect zou moeten hebben op het prijszettingsvermogen.

Hoe groot kan de CBD-markt groeien? Een nieuw rapport van de Brightfield Group is op zoek naar een omzetstijging van meer dan 700% in 2019 in de Verenigde Staten, met een omzet van CBD in de VS van $ 23,7 miljard in 2023. Dit vertegenwoordigt een samengestelde jaarlijkse groei van vijf jaar van meer dan 100 %, wat zelfs de meest agressieve breed geschatte marihuana-groeimogelijkheden voor de industrie zou aantasten.

De enige vraag is: welke aandelen CBD zullen als winnaars in de Verenigde Staten te voorschijn komen?

Cannabis vertrekt naast een pot met CBD-geïnfundeerde lokale crème.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

De producten van deze CBD-aandelen duiken op op een aantal bekende winkellocaties

Hoewel we een aantal merknamen hebben gezien, zoals CVS Health en Kroger , kondigen aan dat ze CBD-gebaseerde producten gaan vervoeren, het zijn de minder bekende Green Growth Brands ( NASDAQOTH: GGBXF ) die een absoluut plons aan de retailkant van de vergelijking. Sinds het begin van het jaar heeft Green Growth een aantal belangrijke retail-partnerschappen gelanceerd voor haar Seventh Sense-lijn van CBD-geïnfuseerde producten.

Het begon allemaal in januari, toen Green Growth en Designer Brands ( NYSE: DBI ) (voorheen DSW) hun bestaande partnerschap uitbreidden. Designer Brands, die designerschoenen en andere accessoires verkoopt, werkte met Green Growth aan een proefprogramma om Seventh Sense-producten in 10 van zijn winkels in 10 weken te testen. Designer Brands eindigde met een verkooppercentage van 74% van deze pilot CBD-producten, waardoor het duo zijn relatie met 96 Amerikaanse Designer Brands-winkels uitbreidde.

In totaal gaat het om bijna 55.000 stuks CBD-topproducten. Het is ook vermeldenswaard dat de huidige CEO van Green Growth, Peter Horvath, 3,5 jaar als President van Designer Brands heeft gediend , dus hij kent het retaillandschap van het bedrijf en de VS heel goed.

In de afgelopen drie weken heeft Green Growth twee retailpartners gelanceerd die zich richten op millennials: Abercrombie & Fitch ( NYSE: ANF ) en American Eagle Outfitters ( NYSE: AEO ) . Millennials zijn belangrijk voor de toekomstige groeivooruitzichten van de CBD (en cannabis) industrie, gezien hun aanzienlijk grotere voorkeur voor legalisering dan oudere generaties Amerikanen.

Vergelijkbaar met Designer Brands deed Abercrombie & Fitch in zeven van zijn winkels een proef met de Seventh Sense-producten van CBD. Na het eerste succes kondigden Abercrombie and Green Growth plannen aan om Seventh Sense uit te breiden naar meer dan 160 winkels. Voor de context komt dit uit op meer dan 60% van de winkels van Abercrombie & Fitch.

Afgelopen week hebben American Eagle Outfitters en Green Growth plannen aangekondigd om een ​​speciale lijn met CBD-geïnfundeerde lotions, balsems en aromatherapie te verkopen in bijna 500 winkels. De verkoop begint in oktober 2019. Met meer dan 1.000 winkels over de hele wereld lijkt het erop dat American Eagle plaatst deze CBD-producten in de meeste Amerikaanse vestigingen.

Het binnenland van een winkelcomplex op verscheidene niveaus.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

Maar wacht … er is meer

Naast het werken met bekende retailers, breidt Green Growth zich ook uit om zijn eigen CBD-winkels te openen in winkelcentra. In februari kondigden Green Growth Brands aan samen te werken met Simon Property Group ( NYSE: SPG ) , de grootste winkelcentrumoperator in de VS, om 108 winkellocaties te openen . Met een aantal ankerwinkels in moeilijke tijden (ahem, Sears Holdings en JC Penney ), zou de introductie van CBD-gerichte winkels kunnen helpen het verkeer terug te brengen naar de winkelcentra van Simon Property Group en hopelijk de prijsvoordelen bij het leasen te helpen verbeteren.

Naast Simon Property Group heeft Green Growth in juni ook plannen aangekondigd om meer dan 70 winkels te openen in winkelcentra die eigendom zijn van Brookfield Properties in de Verenigde Staten. Er waren al zeven Green Growth CBD-winkels in de panden van Brookfield op het moment van de aankondiging.

Hoewel Peter Horvath en Green Growth expansief bezig zijn met expansie, blijft de enige zorg dat de transacties en agressieve expansietactieken van het bedrijf doorgaans het uitgeven van gewone aandelen impliceren en de waarde van bestaande aandeelhouders doen afnemen. Hoewel deze gangbare praktijk in een bedrijfstak die nog steeds relatief beperkte toegang heeft tot traditionele kapitaalstromen, deze uitgifte van aandelen de aandelenkoers van Green Growth zou kunnen beperken, ondanks stijgende verkopen en een grotere aanwezigheid in de detailhandel.

Ik ben benieuwd of de fysieke aanwezigheid van Green Growth in merkwinkels en winkelcentra vruchten afwerpt. Maar ik ben er ook net zo happig op dat het bedrijf zijn verwaterde uitgifte van aandelenemissies vertraagt.

Sean Williams bezit aandelen van CVS Health. De Motley Fool beveelt CVS Health and Designer Brands Inc. aan. De Motley Fool heeft een openbaarmakingsbeleid . “>

Lees Meer

Leave a Comment