E-Cargo bike van EAV kan bestelauto's vervangen voor leveringen


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


De elektrische quadracycle is bekleed met een composiet gemaakt van hennep en cashewnoten.

De luchtkwaliteit is echt slecht in steden als Londen en het verkeer is erg traag. Ondertussen zijn er met de groei van online winkelen steeds meer bezorgwagens op straat. Dat is waar Electric Assisted Vehicles , of EAV, binnenkomen om te spelen. Ze hebben net hun Project 1 (P1) elektrische bakfiets geïntroduceerd, of beter gezegd, elektrische quadracycle.

EAV overhead© EAV

Het heeft een 250 watt motor en pedalen, en het wordt gestuurd als een traditionele fiets; volgens het persbericht,

Het heeft een duimschakelaar om tot 6 mph te accelereren waarna het eenvoudigweg draaien van de slinger door te trappen elektrische hulp biedt om de langste reis of significante hellingspercentage met gemak en met volledig nulemissies aan te pakken. Hij is smal genoeg om op een fietspad te passen en kan in korte wielbasis zes vrachtcontainers met tot 150 kg (330 lb) lading tegelijk in een volledig stabiel platform vasthouden.

Ik klaag vaak over het leven in de Fedex Lane en hoe vaak zij en UPS de weg blokkeren, maar deze nieuwe bezorgvoertuigen zijn slank en dun, slechts een meter breed en verrassend genoeg zijn ze volgens Carlton Reid legaal op de fietsstroken . Reid schrijft in Forbes dat “ondanks dat het een vierwieler is, het is geclassificeerd als een elektrisch aangedreven fiets, of EPAC, geen licht elektrisch voertuig, of LEV. Het is ontworpen als de ‘Sprinterbus’ van de e-autobio-wereld en heeft indicatoren en andere toebehoren voor motorvoertuigen, maar het kan legaal op cycleways rijden. ”

Reid vertelt ons ook dat EAV een uitloper is van BAMD Composites , “een ontwerp-, ontwikkelings- en productiebedrijf, gespecialiseerd in fabricage van laagvolume composieten.” Meestal koolstofvezel, ze hebben de EAV een nog groenere tint gegeven door hun composiet te maken uit “hennepvezels die aan elkaar zijn gehecht met een hars op basis van de olie uit cashewnootenschalen.”

Nigel Gordon-Stewart, Managing Director van EAV, beschrijft een andere benadering van design, een heroverweging van de manier waarop het wordt gedaan en de functie die het voertuig dient:

Een generieke bestelwagen opladen met batterijen is niet echt het antwoord, het is gewoonweg zwaarder om mee te nemen. We moeten meer nadenken over hoe we reizen, waarom we reizen, wanneer we reizen en waar we naartoe reizen.

Dat is het soort kosmische benadering die we tegenwoordig moeten volgen als we mensen uit de auto halen. We rijden er misschien allemaal binnenkort mee:

“We kijken ook naar het vermogen van het P1-concept om passagiers te vervoeren en we willen graag samenwerken met de afdeling Transport en Transport voor Londen om de regelgeving voor deze nul-emissieoplossing voor toekomstige stedelijke mobiliteit te evolueren.”

EAV met DPD© EAV P1 werkt voor DPD

EAV werkt samen met een bezorgbedrijf, DPD, dat het deze zomer in Londen zal proberen. CEO Dwain McDonald wordt vermeld in het persbericht:

Ons doel is om het meest verantwoordelijke bezorgbedrijf in de binnenstad te zijn, wat betekent dat we onze ecologische voetafdruk neutraliseren en slimmere, schonere en duurzamere pakketbezorgservices ontwikkelen. Niet alleen ziet de P1 er geweldig uit, hij is ook ongelooflijk slim, flexibel en toekomstbestendig. Als gevolg hiervan is de P1 perfect voor Britse stadscentra en we kijken er erg naar uit om deze toe te voegen aan onze snel groeiende zero-emissie-vloot in juli. ”

Het ziet er geweldig uit. Ik vond het nooit leuk om op de UPS- of FEDEX-rijstrook te rijden , maar het leven in de DPD-baan is misschien niet zo slecht.

De elektrische quadracycle is bekleed met een composiet gemaakt van hennep en cashewnoten.

Lees Meer

Leave a Comment