Europa's eerste luxe CBD E-commerce website lanceert


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


LONDEN, Verenigd Koninkrijk – In de VS wedijveren retailers naar de volgende Net-a-Porter of Saks Fifth Avenue van de snelgroeiende markt voor beauty- en wellnessproducten gemaakt met cannabidiol, beter bekend als CBD. Europese consumenten zijn langzamer geweest om de substantie te omarmen.

Dat kan beginnen te veranderen. Deze week markeert de lancering van The Chillery, de eerste luxe e-commercesite die is gespecialiseerd in CBD-schoonheidsproducten.

“In het VK realiseerden we ons dat CBD niet direct beschikbaar was in de mate dat het in de VS was. Daarom besloten we om te zoeken naar merken in Europa en de VS voor producten en producenten die er zijn, om ervoor te zorgen dat de Europese consument een hoge score had. -kwaliteitselectie van CBD-producten “, zei mede-oprichter Floriane von der Forst aan BoF.

Met acht verschillende merken en 24 SKU’s in totaal heeft The Chillery zijn productassortiment onderverdeeld in vijf belangrijke behandelingsgebieden: slaap, stress, pijn, schoonheid en intimiteit.

“Mensen die CBD in het VK kennen, zullen het gebruiken voor stress of slaap, terwijl ze huidcrèmes en actuele crèmes ontdekken voor perioden van pijn in de rug, rugpijn, na-sporten, al die andere gebieden,” zei medeoprichter Marisa Schwab. “Dat is het gebrek aan bewustzijn elders in Europa.”

Dat is het gebrek aan bewustzijn [over CBD] elders in Europa.

Een van de meest voorkomende misvattingen – en verschillen tussen de Amerikaanse en Britse markt – zeggen de oprichters, is de vraag of cannabis je high maakt. (Dat is niet het geval, omdat het afkomstig is van de hennepplant, die laag is van de psychoactieve component THC, in plaats van van de marihuanaplant met hoge doses THC). De Chillery-website bevat kaarten en spiekbriefjes over alles, van dosering en gebruik tot diagrammen van hennep- en cannabisplanten.

Veel klanten zijn ook niet op de hoogte van ander gebruik van CBD naast de oliedruppels. Voorstanders zeggen dat anti-inflammatoire eigenschappen zich goed lenen voor actuele crèmes voor acne of post-oefen balsems. Voor schoonheid hebben de oprichters Hora’s serums en nachtmaskers en een gezichtsolie van Saucha meegebracht.

De oprichters zeiden dat het soms moeilijk was om merken van derden te vinden die pasten bij de doelgroep van consumenten van luxe consumenten, omdat er in Europa veel CBD-producten op de markt zijn gebracht voor mannen die recreatieve marihuana gebruiken. Daarentegen heeft de legalisatie van recreatieve cannabis in Californië tientallen detailhandelaren zien verschijnen voor vaste klanten, waarbij alles wordt verkocht, van Juul-peulen tot gezichtscrèmes en CBD-laters. Maar er zijn minder plaatsen in Europa waar de regels zo duidelijk zijn.

“We zien, als je binnen Europa kijkt, merken naar skincare gaan, maar het is hier langzamer vanwege regelgeving die zo veel verandert in [Californië],” zei Von der Forst. “We brengen meer en meer merken aan boord, maar Europa is altijd bezig met een inhaalslag.”

Gerelateerde artikelen:

Cannabis voor één procent

CBD wordt binnenkort verder gereguleerd in de VS.

The Cannabis Economy: Marijuana Pioneers Clement Kwan en Mr Sherbinski

Lees Meer

Leave a Comment