Hoe een populair glijmiddel voor cannabis in de markt terechtkwam


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Nieuws en trends / seks verkoopt

Tevreden klanten zeggen dat Foria het plezier verhoogt en pijn verlicht. Hier is hoe het kwam.

Hoe een populair glijmiddel voor cannabis in de markt terechtkwam

Afbeelding tegoed: Foria

Jonathan Small

Ondernemersstaf

Hoofdredacteur van Green Entrepreneur

5 min gelezen

Mensen gebruiken al duizenden jaren cannabis-geïnspireerde intimiteitsoliën, maar deze werden pas recent verkocht op de commerciële markt. De renaissance was het geesteskind van Matthew Gerson, oprichter en co-CEO van Foria, een in Californië gevestigd cannabisbedrijf.

Gerson zegt dat zijn pindakaas en chocolademoment zes jaar geleden plaatsvond toen een goede vriend hem schetste over alle gezondheidsvoordelen van cannabisolie.

“Ik kreeg meteen een medische marihuana-kaart, kreeg wat THC-olie in een gel-tab, kocht wat kokosolie en besloot wat glijmiddel in mijn keuken te maken,” zegt hij.

Afbeelding tegoed: Foria

Dit was geen willekeurig toevallig ongeluk. Gerson werkte eerder voor een bedrijf genaamd Sir Richard’s Condom Company, dat chemicaliënvrije, veganistische condooms maakt, dus de industrie voor seksproducten was in zijn stuurhuis.

Eerst op de markt

Na enig onderzoek te hebben gedaan naar cannabis en met artsen te praten, besefte Gerson dat er geen bedrijf is dat wietspoeder voor vrouwen maakt. “Er was nog niet echt een vrouwelijke nichemarkt bekend, wat nu moeilijk te geloven is omdat er hele merken zijn, zoals de onze, die echt focussen op vrouwelijke wellness,” zegt Gerson. “Maar zes jaar geleden had niemand een product speciaal gemaakt met het oog op vrouwelijke seksuele verbetering.”

Gerelateerd: wat cannabis bedrijven kunnen leren van de seksspeeltje-industrie

Tegenwoordig is Foria een groot cannabisbedrijf dat producten bereidt met CBD en THC. Een van hun bestsellers is Pleasure, dat een vergelijkbare formule gebruikt als de formule die Gerson in de halcyon-dagen van het product heeft uitgevonden. Hoe is het allemaal geworden?

Plezier verbeteren, pijn verminderen

Voordat hij met zijn nieuwe product op de markt kwam, riep Gerson enkele van zijn vrienden uit de tijd van zijn Sir Richard om het uit te testen. “Ik had een vrij breed publiek van zeer seks-positieve en seksueel productieve mensen om op te roepen en te zeggen:” Hé, wil je dit proberen? Heeft u vrienden die te maken hebben met omstandigheden waarvan u denkt dat ze dit graag willen proberen? ”

Hij begon anekdotisch bewijs te verzamelen dat het smeermiddel niet alleen het plezier en de ervaring in de aanloop naar en rond de climax verdiept, maar het hielp ook vrouwen met pijnlijke medische aandoeningen zoals vulvodynie of vaginisme, zegt hij. “Ze hadden bekkenaandoeningen die tot pijnlijke penetratie zouden leiden. Of het waren vrouwen in de menopauze of postmenopauzale vrouwen die te maken hadden met een reeks aandoeningen die intimiteit ongemakkelijk maakten. ‘

Gerelateerd: Move opzij, CBD: nieuwe gegevens vindt THC is de echte geneeskunde in medische marihuana

Nivellering van het speelveld

Gerson was verbaasd over het gebrek aan seksuele verhogingsproducten voor vrouwen in de markt. “Er waren 22 FDA-goedgekeurde medicijnen voor mannelijke seksuele disfunctie toen ik de eerste batch hiervan maakte en er waren nul voor vrouwen. Wat zegt dat over onze soort en ons onvermogen om vrouwelijke seksuele behoeften in relatie tot mannelijke seksuele behoeften even goed aan te pakken? Vooral als we ouder worden, “zegt hij.

Een goed verhaal vertellen

Na een hoop positieve reacties te hebben gekregen, besefte Gerson: “dit zou geen badkuip-gin-oefening worden; Ik moest hier echt een goed bedrijf omheen bouwen. ”

Hij noemde zijn product Foria en kreeg een medische dispensatievergunning om het online te verkopen. In het begin was het moeilijk om het woord over het product te krijgen. Ze hadden geen marketingbudget en ze konden niet adverteren voor een cannabissmeermiddel op de grote digitale platforms zoals Google of Amazon.

Wat ze hadden was een geweldig verhaal.

“De intriges rond cannabis voor seksuele verbetering hebben een breder bereik voor een breder publiek van mensen dan cannabis in het algemeen,” zegt Gerson.

Mond tot mond begon zich te verspreiden, en de media konden niet genoeg praten over met cannabis toegediend glijmiddel. Een schrijver voor Cosmo schreef: “Ik probeerde dat cannabis-smeermiddel en werd hoog als een geile vlieger.” De komiek Colin Jost maakte zelfs grapjes over Foria over SNL’s Weekend Update.

Gerelateerd: Jimmy Kimmel’s ‘Dr. Quinn Medicinal Marijuana Woman ‘Spoof is Hilarious

Gemeenschap opbouwen

Gerson legt uit dat het vanwege de wetten rond medische en recreatieve marihuana onmogelijk is om Foria overal te verkopen. Maar hij heeft dat schijnbare obstakel gebruikt als een voordeel om een ​​gemeenschap organisch te laten groeien.

“Met ons merk moedigen we andere mensen graag aan om hun eigen [glijmiddel] te maken, hetzij thuis, hetzij om hun eigen merk te beginnen.”

Gerson heeft ook relaties met een aantal concurrenten in de met cannabis geïnfundeerde seksproductruimte. “We houden ervan dat er een groeiende industrie omheen zit, omdat we niet de volledige vraag kunnen dienen – en dat zouden we ook niet willen doen, omdat de diversiteit van seksuele reacties zodanig is dat hoe meer producten, hoe beter,” zegt hij.

Lees Meer

Leave a Comment