Hoe neer te komen van een marihuanahigh


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Weed Week Of je nu een ervaren roker bent of een first-timer bij de apotheek, we hebben alles wat je nodig hebt om je high te hacken.   

Ik gebruik geen wiet, maar de enige keer dat ik dat deed, belandde ik in een spoedafdeling.

Het was na een vakantiefeest en ik was er zeker van dat toen de ambulance kwam, ik zou worden gearresteerd. Omdat ik genoeg wet en orde heb bekeken, nam ik het op mezelf op om elk gesprek dat ik met de ambulancepersoneel had op te nemen, tijdstempels op mijn telefoon te maken en herhaaldelijk om een ​​advocaat te vragen. (Ze lachten.)

Als je ooit high bent geweest, weet je dat er paniek kan ontstaan, maar er is alleen een beetje ontspanning en afleiding nodig om van een ruige hoogte af te komen.

Het eten van peperkorrels of het verslaan van koffie zal waarschijnlijk niet helpen

Dus je bent super hoog! Dat is goed, vriend – ik ben hier. Voordat we ons gaan vestigen, laten we enkele veelvoorkomende mythes over hoogtepunten uit de weg ruimen. Ten eerste heb je waarschijnlijk gehoord van het eten van veel pepermunt om je high in bedwang te houden. Helaas is het niet zo’n handige oplossing, aldus Dr. Jordan Tishler, CEO van Inhale MD en docent geneeskunde aan de Harvard Medical School.

“Het praktische probleem als je echt zo stoned bent en je hebt peperkorrels in je mond gestopt en ze hebt opgekauwd, zodat ze je echt verbranden, ik ben bang dat je de fragmenten inademt en je longen worden uitgeschakeld , “Zei hij over de telefoon. “Je hebt een aanzienlijk risico op een dodelijk inkomen, dus ik zou het niet aanbevelen.”

Downing koffie of een Red Bull zal ook niet het gewenste effect van ontnuchtering produceren. “Dat kan de zaak eigenlijk alleen maar verergeren door de cafeïne,” zei hij. “Cafeïne kan meer van het hallucinerend effect stimuleren. Er ontstond deze trend om alcohol te mengen met Red Bull en die overging op cannabis en Red Bull en dat heeft een ander effect dan sommige mensen willen. “Met andere woorden, tenzij je het risico wilt nemen om je nog hoger te voelen, wil je misschien vermijden dat espresso-shot.

En wat betreft drinkwater, ja, het is geweldig om gehydrateerd te blijven! Maar er zijn geen echte studies om te ondersteunen dat water je sneller een hoger niveau zal geven. Zoals Weed News het uitdrukte, heeft het misschien helemaal geen impact, maar het zal in ieder geval geen kwaad doen (dus opdrinken).

CBD is ook geen magische kogel

Een andere veel voorkomende theorie die je misschien wel hebt gehoord: CBD zal je helpen te redden van de menigte van een slechte high. Volgens Tishler heeft dit helaas ook geen voordeel.

“Normaal gesproken heeft cannabis een behoorlijke hoeveelheid THC en een klein beetje CBD, maar dat kleine beetje heeft genoeg om die THC-reactie te temmen,” zei hij. “De fout in de logica is:” Als weinig werkt, moet meer meer werken “en dat is niet waar. We hebben eigenlijk studies die aantonen [dat], terwijl THC heeft behoefte aan een beetje van CBD aan de manier waarop we willen dat het, CBD niet de roes verzachten gedragen.”

Ja, je kunt producten op de markt tegenkomen die beweren je ‘minder hoog’ te krijgen en je onkruidgerelateerde angst te helpen bestrijden, maar Tishler zei dat deze CBD-remedies grotendeels een grijs gebied zijn met weinig tot geen regulering.

“Ik heb geen idee wat ik ervan moet maken in die zin [dat] er geen gepubliceerde wetenschap is die aantoont dat deze dingen geldig zijn, en opnieuw, in de wereld van ondergereguleerd product, heb ik de neiging me zorgen te maken over wat magische ingrediënten kunnen zijn daarbinnen en of die dingen veilig zijn, “zei hij. “En het is al moeilijk genoeg om je zorgen te maken over de levering van cannabis, maar als je je nu begint te zorgen maken over volledig onbewezen en ongereguleerde antidota, maak je me gewoon gek.”

Oefening en afleiding zijn over het algemeen goed

Oefening kan volgens Tishler geen kwaad, hoewel er geen onderzoek is om het te bewijzen. Afleidingen zijn echter het beste om je door een slechte high te loodsen, zei hij. “Als het ding dat een persoon afgeleid krijgt, op zijn elliptische baan komt, vind ik dat een geweldig idee,” voegde hij eraan toe. “In ieder geval is het relatief onschuldig, ervan uitgaande dat je niet op straat opraakt en geraakt wordt door een bus, maar dat je waarschijnlijk niet wilt rotsklimmen of parachutespringen of skiën.” In plaats van te wachten op de hoge Probeer in een waas yoga of andere low-impact workouts thuis, dus hopelijk zweet je de paniek in alle rust uit.

Zoek een stille veilige ruimte

Behalve dat je op de loopband springt, wat kun je nog meer doen om van een heuvel af te komen? Tishler zei dat het zo simpel is als het vinden van een goede veilige ruimte om spiraalvorming te vermijden, zoals een slaapkamer.

“Ga op je bed liggen en zie het als een eiland, en er kan niets gebeuren met je terwijl je in deze veilige ruimte bent,” zei hij. “Stap twee vraagt ​​om een ​​back-up. Als je een significante ander hebt of gewoon iemand in je buurt zoals een kamergenoot, kom dan bij je zitten. En de derde stap, afhankelijk van wie die persoon is en je relatie, is of ze verder kunnen gaan dan alleen maar stil zitten en je hand vasthouden – dat fysieke harde aarding en geruststellend is. En afhankelijk van wat je hebt genomen, zal dit hopelijk vrij snel afnemen. ”

Hier is een afleiding: kijk naar deze puppies!
Hier is een afleiding: kijk naar deze puppies!
Foto: Pixabay

Eetwaren zijn over het algemeen beter om een ​​slechte high te vermijden

Laten we zeggen dat je op het punt staat om high te worden. Als je probeert te voorkomen dat paniek en angst zich vestigen, zegt Tishler dat eetwaren over het algemeen een betere methode zijn om high te worden. Bij het roken of vapen is de totale ‘duur’ over het algemeen korter dan die van eetwaren, maar heeft meer ‘pieken’ of potentieel voor paniek, zei hij.

“Als je in een eetbare eetgelegenheid komt, is het een langere rit maar ze hebben de neiging om minder te piekeren, en over het algemeen krijg je niet zo’n soort van paniekopwekkende angst”, zei hij. “Wanneer ik [cannabis] therapeutisch voor patiënten gebruik, kan ik voordeel halen uit deze verschillen voor bepaalde soorten ziekten. Voor migraine zijn eetwaren geen goed idee, want tegen de tijd dat het begint, heb je urenlang geleden. In die situaties is de inademing, die 10 tot 15 minuten duurt tot het begin, een veel betere benadering. Aan de andere kant, voor iemand die 24/7 rugpijn heeft, wil je een goede, constante verlichtingstijd, dus die eetwaren zijn logischer. ”

Als je voor het eerst high wordt (of je bent nog steeds een amateur), raadt Tishler over het algemeen ook aan om langzaam te starten. “Wat de medische kant betreft, zou ik ernaar streven mensen te starten die naïef zijn met cannabis van ongeveer 5 milligram, of het nu een eetbare is die specifiek 5 milligram is of een verdamper gebruikt om het in te ademen,” zei hij. “Als u een THC-stam van 15-20% gebruikt, wat ik aan mijn patiënten aanbeveel, dan heeft één trekje de neiging ongeveer 3 tot 5 mg te zijn en dat is echt een goede plek om uw tenen in het water te dompelen. Fysiologisch en psychologisch is het belangrijk om hier aan te wennen, dus [je] zal minder snel in paniek raken. ”

Dus weersta de verleiding om all-in te gaan als het gaat om wiet, vooral als een beginner. En vergeet niet om je veilige plek te vinden, een vriend en misschien een loopband wanneer alles lijkt te crashen. Het komt wel goed, dat beloof ik!


Wil je meer van Lifehacker? Volg ons dan op Instagram @lifehackerdotcom .

Lees Meer

Leave a Comment