Hoge hoop voor de Cannabis-toeristenindustri


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Op legale markten is er een groeiende vraag naar hoogverworven cannabiservaringen.

4 min gelezen

Meningen van Green Entrepreneur- medewerkers zijn van henzelf.

Cannabistoerisme is langs gekomen. Het idee om “hotboxed” te zijn op een met rook gevulde bus met een stripper en een groep vreemden is verre van de ideale ervaring voor zowel nieuwe als doorgewinterde cannabisgebruikers. Naarmate de cannabisindustrie groeit, nemen ook de verwachtingen voor goederen en diensten van hoge kwaliteit toe – en de mogelijke uitroeiing van het hele hotboxen.

In legale staten zoals Californië en Oregon is er een groeiende interesse in cannabisgebruik in sociale settings en in verschillende discrete cannabis-aanbiedingen. Het nieuwe cannabistoerisme biedt ruimte voor zowel naast elkaar bestaan. Cannabisbedrijven hebben het potentieel om het voertuig te zijn dat de cannabiscultuur voortstuwt, waardoor ze ervaringen creëren die de percepties van de cannabisconsument bepalen en gesprekken over staatsgrenzen heen en internationaal verleggen.

Hier zijn drie belangrijke pijlers om uw cannabistoerisme te doen groeien.

Gerelateerd: Bong & Breakfast? Prince Edward Island om cannabisgebruik in hotels toe te staan

Opleiding

Als het organiseren van cannabistours me iets heeft geleerd, is het dat mensen willen vertrouwen op de informatie die ze ontvangen en op de merken die worden aanbevolen. Toerismebedrijven krijgen de kans hun klanten voor te lichten door de nadruk te leggen op de verschillende consumptiemethoden die consumenten in legale markten kunnen gebruiken.

Goede cannabisrondleidingen laten reizigers kennis maken met verschillende ervaringen. Sommige tourbezoekers kunnen genieten van cannabis in een groen sap of plaatselijke massageolie, terwijl anderen misschien liever leren hoe ze een joint moeten rollen. Het mooie aan cannabistoerisme is dat het toeristen het voorrecht biedt om te kopen dat je voor het eerst een bezoek brengt aan een apotheek, terwijl je tegelijkertijd consumenten in realtime informeert over de effecten die vragen of zorgen kunnen oproepen.

Gerelateerd: 5 manieren om een ​​betere klantervaring met cannabis te creëren

Wellness

De meeste nieuwe klanten kopen geen cannabisproducten op basis van de hoogste THC-percentages; ze zijn op zoek naar producten met een lage dosis die weinig tot geen bijzondere waardevermindering veroorzaken om hen te helpen hun leven beter te beheren.

Mensen erkennen dat cannabis helende kracht heeft, grotendeels dankzij de schoonheids- en welzijnsindustrie die CBD hebben omarmd als natuurlijke kruidenverrijking met superfoodkwaliteiten.

Dit is iets wat toeristische bedrijven verder kunnen uitbouwen. Neem het concept van High Tide Tours, bijvoorbeeld: mijn zakenpartner en ik hadden het idee van een verhoogde Los Angeles-ervaring – een tour waarbij niet alleen cannabis werd gecombineerd met activiteiten zoals yoga en geluidsbaden op het strand, maar ook een die cannabisonderwijs bood en breidde het gesprek uit met andere plantaardige medicijnen zoals functionele paddenstoelen en sociale verantwoordelijkheid in de cannabisruimte.

Gerelateerd: CBD Van hennep is een opleving voor lichaam, geest en zaken

Gemeenschap

Naarmate cannabis sociaal acceptabeler wordt, willen liefhebbers contact maken met anderen die dezelfde interesses en waarden delen. Groepsreizen zouden toeristen kunnen stimuleren om cannabis te proberen in een veilige, beoordelingsvrije zone tijdens een bezoek aan de beste delen van de stad en om anderen te ontmoeten die hun nieuwsgierigheid of affiniteit met cannabis delen.

Cultuur

Cannabistoerisme zal de toekomst van de cannabiscultuur beïnvloeden. Naast het introduceren van consumenten bij producten en het opleiden van toeristen, omvatten sommige tour-opties bezoeken aan lokale kwekers, die tourgangers blootstellen aan het proces van zaad tot bloem. Andere touroperators volgen de conciërgedoelstelling en suggereren cannabis lounges en lokale bladerdeegverven voor cannabisliefhebbers. Het thema van de tour en de daaropvolgende aanbevelingen zullen meer dan waarschijnlijk een uitbreiding zijn van het merk en de visie van de touroperators op de cannabisgemeenschap.

Voor cannabistoerismebedrijven betekent de toekomst mogelijkheden om toeristen te betrekken, hen te geven wat ze willen, zowel product als ervaring, en de cultuur op een zinvolle manier te beïnvloeden dat de consument een positieve kijk op cannabis heeft. Een uitkijkpunt dat ze niet zouden hebben als ze anders zouden worden begraven onder wolken van cannabisrook en spiegels.

Lees Meer

Leave a Comment