Moet lezen: de CBD Craze blijft groeien, Schiaparelli Creative Director verlaat het merk


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Foto: met dank aan Dylan Warmack / Nice Paper

Foto: met dank aan Dylan Warmack / Nice Paper

Dit zijn de verhalen die vrijdag de krantenkoppen halen .

Hoe je het ook snijdt, CBD zit in de lift
Volgens een aantal datafirma’s ziet de belangstelling voor CBD niets anders dan groei. De vraag naar CBD-olie is jaar-op-jaar met 209% gestegen, met in het bijzonder CBD-lotion die een toename in online zoekopdrachten genereert. Beauty-merken zoals Josie Maran en Kiehl’s hebben hun betrokkenheid zien groeien op sociale media wanneer ze CBD noemen, en mode- en schoonheidsbeïnvloeders verhoogden hun meldingen van cannabis 61% in het afgelopen jaar. { WWD }

Bertrand Guyon verlaat Schiaparelli na vier jaar
Na vier jaar als creatief directeur bij Schiaparelli , verlaat Bertrand Guyon het Franse couturehuis. Zijn vertrek is nogal onverwacht, omdat recente investeringen van de eigenaar van het merk erop wezen dat de bijdragen van Guyon aan de nalatenschap van het huis bevredigend waren. Er is nog geen woord over waar Guyon naartoe gaat – of wie zijn plaats op Schiaparelli zal innemen. { Vogue }

Miroslava Doema genoemd in rapport Mueller
Russische mode-investeerder, ondernemer en straatstijlster Miroslava Doema is lang een controversieel figuur in de mode geweest, het meest memorabel voor haar gebruik van transfobe en racistische taal. Nu is er nog een wenkbrauwverhogend item om aan haar lijst toe te voegen: Duma wordt in het Mueller-rapport genoemd als “een contact van Ivanka Trump ‘s uit de mode-industrie” die de Trumps in 2015 naar het economische forum van St. Petersburg heeft uitgenodigd. { Garage }

Waar u op moet letten bij het bouwen van een DTC-bedrijf
Nu warenhuizen verslechteren, wordt de verkoop van direct-to-consumer steeds aantrekkelijker voor merken. Hoe het goed te doen? Merken moeten zichzelf kennen en hun verhaal bijspijkeren, langzaam en strategisch groeien, hun aanbod uitbreiden, experimenteren voordat ze zich vastleggen en streven naar kwaliteit in plaats van naar kwantiteit in wholesale-partnerschappen. { Business of Fashion }

De uitdagingen van het lanceren van een CBD-merk
Hoewel schoonheidsproducten en wellnessproducten van CBD meer in trek zijn dan ooit, wachten er nog steeds genoeg proeven op merkonderzoekers in de snelgroeiende ruimte. Betalingsverwerkers kunnen op hun hoede zijn voor het werken met het “risicovolle” product; laboratoriumtesten zijn nodig om te bewijzen dat producten bevatten wat zij ook beweren, maar de FDA heeft nog te veel echte regelgeving te bieden. Toch, gezien de groeiende belangstelling van consumenten, zijn dat uitdagingen die heel wat merken bereid zijn aan te gaan. { WWD }

Wat de Fashionphile-investering van Neiman Marcus betekent voor wederverkoop
Neiman Marcus kondigde deze week een investering in online tweedehandswinkel Fashionphile aan, waarmee het een van de grootste retailers is om zich aan te passen aan de wederverkoopmarkt. Het zal waarschijnlijk niet de laatste grote speler zijn die dit doet: naarmate millennials en Gen Z steeds meer geneigd zijn om door te verkopen, zijn merken die bedenken hoe ze dat verlangen van binnenuit kunnen bedienen in plaats van klanten elders heen te laten gaan om hun goederen tweedehands te vinden, waarschijnlijk om vooruit te komen. { Business of Fashion }

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends, nieuws en mensen die de mode-industrie vormgeven. Meld u aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief.

Lees Meer

Leave a Comment