Nielsen duikt in marihuana, omdat 's werelds grootste consumentenbedrijven op zoek zijn naar een voorsprong in de bloeiende industri


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


marihuana, wiet
Nielsen zal marktonderzoek aanbieden aan CPG-bedrijven die strategieën ontwikkelen voor marihuana.
Hollis Johnson / Business Insider
  • Nielsen begint met marihuana .
  • Het marktonderzoeksbureau zal samenwerken met Headset , een start-up voor cannabisanalyses, om inzicht te bieden aan consumentenbedrijven die strategieën ontwikkelen om het opwindende voordeel van de cannabis-rage te weten te komen.

Nielsen begint aan de cannabisindustrie.

Het marktonderzoeksbureau werkt samen met Headset, een cannabis analytics-startup, om inzicht te geven in de gloednieuwe industrie voor ‘s werelds grootste bedrijven in consumentenverpakkingen, van wie velen willen hurken .

“Dit is een opmerkelijk moment om de wettelijke meetlocatie voor cannabis te betreden”, zegt Jeanne Danubio, de president van Noord-Amerika van Nielsen. “Wij zijn ervan overtuigd dat Headset de juiste partner is om onze diensten aan te vullen, terwijl we beginnen aan onze toezegging om een ​​compleet beeld te geven van de belangrijke legale Amerikaanse cannabismarkt voor onze CPG-klanten.”

Lees meer: Een startup op basis van onkruid ondersteund door een vroege Juul-investeerder en Canopy Growth heeft net $ 12 miljoen opgehaald

In de afgelopen maanden hebben grote CPG-bedrijven joint ventures of aandelenbelangen genomen in een aantal cannabisbedrijven, naarmate de omvang van de kans duidelijk is geworden. Marihuana zou in de komende zes jaar een industrie van $ 194 miljard kunnen worden , volgens de Bank of Montreal,

Vorig jaar betaalde Constellation Brands, de biermaker achter merken als Corona en Modelo, $ 4 miljard voor een belang van 38% in Canopy Growth , een Canadese teler , die een golf van stropdassen tussen consumentenreuzen en cannabisbedrijven veroorzaakte .

Molson Coors ging ook een joint venture aan met Hexo , een kleinere Canadese marihuanaproducent, om met marihuana doordrenkte dranken te produceren voor de Canadese markt. (Canada federal legaliseerde marihuana in oktober).

En om niet achter te blijven betaalde Altria, de tabaksreus achter het populaire merk Marlboro, in december $ 1,8 miljard voor een aandeel van 45% in de Canadese marihuana-kweker Cronos Group .

Lees meer: De CEO van Whole Foods heeft zojuist een hint laten horen dat het snel marihuanaproducten zou kunnen gaan dragen. Het is een teken dat de grootste consumentenbedrijven ‘opdoemen’ in de branche.

Headset, van zijn kant, sloot in januari een $ 12,1 miljoen durfkapitaalfinanciering .

“We krijgen momenteel veel belangstelling van bedrijven in consumentenverpakkingen, zoals drank-en-alcohol, tabak, farma en zelfs financiële diensten die allemaal geïnteresseerd zijn in de cannabisindustrie”, Cyco, de CEO van de startup. , vertelde Business Insider eerder dit jaar in een interview.

“Veel merken wedijveren om de Johnnie Walker of de Smirnoff van marihuana te zijn die er nog jaren zal zijn”, zei Scott.

Meld u hier aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief Wall Street Insider, een kijkje achter de schermen bij de verhalen over bankzaken, zakelijke deals en grote deals.

Dit is een verhaal alleen voor abonnees. Om het volledige artikel te lezen, klik hier om uw deal te claimen en toegang te krijgen tot alle exclusieve Business Insider PRIME-inhoud.

Meer: Nielsen Marijuana Cannabis Market Research

Lees Meer

Leave a Comment