Nu komt u naar een winkelcentrum bij u in de buurt: CBD Stores


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Meer dan 100 winkels die cannabidiol-geïnfuseerde producten verkopen, zullen dit jaar in winkelcentra in de VS worden geopend.

Sean Williams

De marihuana-industrie evolueert ongelooflijk snel. Als we in Doc Brown’s tijdmachine van Back to the Future zouden stappen en teruggaan naar 1995, zouden we 25% steun van het Amerikaanse publiek voor cannabislegalisatie en geen enkele staat in de VS vinden die onkruid voor medische doeleinden had gelegaliseerd . Bovendien zou het idee van poging om onkruid voor volwassenen te legaliseren bijna lachwekkend zijn geweest.

Snel vooruit naar 2019, wanneer twee van de drie hoornloze Amerikanen (per Gallup) nu cannabis landelijk willen legaliseren en 93% steun aan het hebben van een arts die medicinale marihuana voorschrijft, volgens een onderzoek van de Quinnipiac University van april 2018. Naarmate de ondersteuning voor de pot is toegenomen, neemt ook het aantal staten toe dat het in een bepaalde hoedanigheid heeft gelegaliseerd. Tegenwoordig zijn er 33 medische marihuana-legale staten, waarvan 10 ook wiet voor volwassenen toestaan. In iets meer dan twee decennia is de cannabisindustrie gegaan van strikte regelgeving naar belofte en snelle groei op het niveau van de staat.

Een flesje cannabidiololie naast hennepbladeren.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

De passage van Farm Bill leidt tot hoge verwachtingen voor CBD-producten

Maar denk niet een moment dat we ergens in de buurt van een evolutionaire piek voor de industrie zijn gekomen. Na de ondertekening van de Farm Bill in december , die cannabidiol (CBD) op basis van hennep en hennep legaliseerde – CBD is de niet-psychoactieve cannabinoïde die vooral bekend staat om zijn medische voordelen – het verkrijgen van CBD-producten voor een groter publiek in de VS werd zojuist een stuk eenvoudiger.

Charlotte’s Web Holdings ( NASDAQOTH: CWBHF ) is bijvoorbeeld een producent en distributeur van op hennep gebaseerde CBD-oliën die te vinden waren in meer dan 3600 winkellocaties in de Verenigde Staten voordat de Farm Bill werd ondertekend in de wet. In de postlegalisatieomgeving zou de toegang van Charlotte’s Web tot retailers moeten groeien, wat voldoende mogelijkheden biedt voor het op winstgevende hennp gebaseerde CBD-oliebedrijf om extra retailers te vinden om zijn producten te vervoeren.

We zijn ook getuige van wat ik vond dat niet-traditionele retailers bereid waren CBD-gebaseerde producten te dragen. Vorige maand maakte designer-schoenendetailhandelaar DSW ( NYSE: DSW ) furore toen het aankondigde dat het samenwerkt met Green Growth Brands ( NASDAQOTH: GGBXF ) om CBD-rijke actuele crèmes, spierbalsems en bodylotions te verkopen van het Seventh Sense-merk van GGB in 96 van zijn Amerikaanse winkels. In totaal kwam de deal tussen DSW en Green Growth Brands na een pilotprogramma dat 74% van de Green Growth CBD-producten in 10 DSW-winkels van de schappen kwam. Het doet ook geen pijn dat de CEO van Green Growth, Peter Horvath, tussen januari 2005 en juni 2008 president van DSW was, dus begreep hij de klantenkring van het bedrijf en zijn behoeften.

Nu komt een nieuwe niet-traditionele speler het CBD-productveld binnen: Simon Property Group ( NYSE: SPG ) .

Een binnenaanzicht van een druk multilevel winkelcentrum met veel winkelend publiek.

Afbeeldingenbron: Getty Images.

Gaat een CBD-winkel naar een winkelcentrum bij u in de buurt?

Zeg “Simon Property Group” en je zult veel mensen over hun hoofd krabben, want het is niet bepaald een begrip. Maar deze vastgoedgigant van $ 65 miljard is de grootste eigenaar en exploitant van winkelcentra in de Verenigde Staten. Simon Property Group exploiteert in totaal 107 winkelcentra, 69 premium winkels en 234 inkomsten producerende panden in het algemeen, maar in de eerste plaats in 37 Amerikaanse staten. En wat is het van plan met al deze winkelcentra te doen, terwijl ankerhandelaren zoals Sears Holdings en JC Penney worstelen en hun deuren sluiten ? Wel, open winkels die CBD-geïnfuseerde producten verkopen, natuurlijk.

Afgelopen maandag 11 februari kondigde Simon Property Group aan dat het samen met Green Growth Brands zou samenwerken om dit jaar 108 winkels in zijn winkelcentra te openen die producten met CBD verkopen. Hoewel CBD op basis van hennep legaal is, is CBD afgeleid van cannabis nog steeds gereguleerd op federaal niveau, met CBD-additieven voor voedsel of dranken, ongeacht de bronplant, nog steeds een no-no in de ogen van de Food and Drug Administration (FDA).

Hoewel dit partnerschap misschien niet zo belangrijk lijkt voor een gigantisch vastgoedbedrijf als Simon Property Group, is het misschien een beetje belangrijker dan je zou beseffen. Kijkend naar de winkelcentra en premium winkels van de onderneming in de VS, is bijna 22% van de inline en vrijstaande winkels aan het einde van de looptijd vervallen tussen 2020 en 2022. Door zich te verbinden met Green Growth Brands en de CEO van GGB, die toevallig een neus voor de retailomgeving, Simon Property Group is waarschijnlijk bezig met het afzwakken van eventuele negatieve gevolgen van het aflopen van de leaseperiode, vooral als de Amerikaanse economie een beetje zou vertragen.

Een Amazon-fulfillmentmedewerker die koopwaar voor verzending voorbereidt.

Bron afbeelding: Amazon.

Verwacht dat meer detailhandelaren hun wapens openen voor CBD-producten

Volgens een rapport van de Brightfield Group zal de wereldwijde omzet van CBD naar verwachting groeien van iets meer dan $ 570 miljoen in 2018 tot ongeveer $ 22 miljard in 2022 . Dat is een samengesteld jaarlijks groeipercentage van 147% voor degenen onder u die hun score thuis bijhouden. Er is ongetwijfeld een enorme kans met CBD-verkopen, en dat zal waarschijnlijk betekenen dat meer detailhandelaren bereid zijn om CBD-producten een kans te geven.

Een van de gebieden waarop we binnenkort CBD-olie kunnen zien die wordt gebruikt als middel om meer voetverkeer te genereren, zijn apotheken. Hoewel detailhandelsverkopen aan huis niet typisch het brood en boter zijn van drogisterijketens, kunnen drogisterijen die ervoor kiezen om agressiever te worden met hun voorraad CBD-producten, een gevoel van loyaliteit bij hun klanten wekken. Belangrijker nog is dat trouwe klanten terugkomen naar deze winkels als ze medicijnen met een hogere marge nodig hebben.

Let ook niet op de mogelijkheid van een e-commerce gigant als Amazon.com ( NASDAQ: AMZN ) die CBD-producten invoert en vervoert. Amazon heeft ongetwijfeld de beste logistiek en een van de laagste overheadkosten bij online retailers, en het zou voor het bedrijf niet moeilijk zijn om een ​​deal te sluiten met een distributeur zoals Charlotte’s Web om zijn gewicht in de schaal te leggen. De logistiek van het opnemen van CBD op haar website kan op dit moment misschien moeilijk zijn , maar in de toekomst zal de FDA meer duidelijkheid geven over CBD-additieven die Amazon het duwtje kunnen geven om betrokken te raken bij deze snelgroeiende ruimte.

Lang verhaal kort, blijf het onverwachte verwachten als het gaat om CBD-partnerschappen.

John Mackey, CEO van Whole Foods Market, een dochteronderneming van Amazon, is lid van de raad van bestuur van The Motley Fool. Sean Williams heeft geen positie in een van de genoemde aandelen. De Motley Fool bezit aandelen van en beveelt Amazon aan. De Motley Fool beveelt DSW aan. De Motley Fool heeft een openbaarmakingsbeleid .

Lees Meer

Leave a Comment