Smoking Flower Without the Smoke? De nieuwe technologie die dit mogelijk maakt.


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


tech

De Omura Series 1 wil de kloof overbruggen tussen de bloemen- en dampmarkten.

Smoking Flower Without the Smoke? De nieuwe technologie die dit mogelijk maakt.

Afbeelding tegoed: Omura

5 min gelezen

De meningen van ondernemers die bijdragen van de ondernemer zijn van henzelf.

De Amerikaanse consument kan een veeleisende soort zijn: we willen bier zonder alle calorieën, kauwgom die je tanden schoonmaakt en veggie hamburgers die niet smaken als tapijt. Maar hoe zit het met de cannasseur die de vreugde van ouderwetse bloemen wil zonder al die verklikkerrookjes?

Een bedrijf genaamd Omura heeft zojuist een vape-systeem geïntroduceerd dat gebruik maakt van dosisgecontroleerde cannabispatronen en hitte-niet-verbrandingstechnologie, waardoor de consument in principe een volledige bloemenervaring krijgt die vrijwel geurloos en rookloos is. We namen plaats met BJ Carretta, hoofd van Marketing van Omura, om meer te weten te komen over dit kleine wonder van marihuana-technologie en hoe het tot stand kwam.

Geef ons een snelle schets van je achtergrond.

Ik ben nu bijna 2 jaar in de cannabisruimte. Ik was de oorspronkelijke CMO van MedMen, nam hen mee van medisch naar recreatief, lanceerde Ember magazine en begon mijn eigen marketingconsultancy. Ik kwam de grondleggers van Omura tegen, eigenlijk door mijn kinderen, en toen ze me vertelden over de hitte-niet-branden technologie was ik gefascineerd; Ik vertelde hen om me te laten weten wanneer ze een prototype hadden en toen ik het zag, werd ik weggeblazen. Ze hadden bijgedragen aan de ontwikkeling van de hitte-niet-verbrandingstechnologie in de tabaksindustrie, en vanuit mijn perspectief op cannabis bestond dit niet. Naarmate de markt zich meer verplaatst naar vapenpennen, eetwaren, enz., Is het enige ding dat constant is, bloem. Het zal voor altijd blijven bestaan.

Wat zijn de voordelen van hitte-niet-brand-technologie?

Het helpt de kloof te dichten tussen de hele bloemen- en de dampmarkt; je combineert twee uiteinden van het spectrum en brengt ze bij elkaar. Er is niets zuiverder dan de hele bloem. Het is een betere ervaring dan de oliën en er zijn geen toevoegingen aan. Maar als u een nieuwe consument bent of als u opnieuw de markt betreedt, bent u geneigd om uit de buurt van bloemen te blijven – en ik ben het er niet mee oneens, niemand wil te hoog worden.

Elke cartridge die in Omura wordt gebruikt heeft .125 g hele bloem, dus het is gecontroleerd gebruik, het geeft je een goede lift. Als je een hele stok consumeert, die 10-12 hits kan zijn, is het niet zo dat je een joint rookt, het is zelfs niet in de buurt. En om het te kunnen doen met een zeer minimale geur, zeer minimale damp, kun je het doen terwijl je over straat loopt, je kunt het terug in je zak stoppen en de stick weggooien, het is biologisch afbreekbaar … Plus je bent alle terpenen doortrekken, wat we het Entourage-effect noemen, omdat je niets verbrandt en letterlijk in rook opgaat. Er is ook een medische hoek, namelijk dat de meeste artsen het niet prettig vinden om bloem voor te schrijven vanwege de rook, maar hier is geen rook, je krijgt geen verbranding in je longen.

Denk je dat een apparaat als dit het stigma rond cannabis kan veranderen?

Ik denk dat er in het openbaar nog steeds een negatieve connotatie is met wiet, en mensen associëren dat met waterpijpen en rook. Als we cannabis op een meer discrete en gecontroleerde manier kunnen afleveren, zal dit het verhaal helpen drijven; Ik beschouw het als een leuke uitdaging voor de industrie. Ik kom uit Indiana, ze hebben pas vorig jaar besloten dat ze medisch gaan kijken. Dus dit was echt interessant voor mij – we lanceren geen nieuwe vapenpen, we verkopen geen bloem, we proberen het verhaal te veranderen.

Wat dacht je achter de verpakking?

We beschouwen onszelf als een designmerk, dus de verpakking was erg belangrijk. We wilden dat het schoon was, we wilden dat het eenvoudig was, we wilden onze consumenten naar water leiden en ze niet verwarren. Het is met die lens gedaan: zorg dat het high-end aanvoelt, maar houd het simpel.

Welke merken, binnen of buiten de cannabisruimte, hebben je geïnspireerd?

Ik denk dat iedereen opkijkt naar Apple en hoe ze hun producten positioneren, maar aan het eind van de dag is het apparaat het apparaat. We keken ook naar Afwezig en hoe ze hun bagage koel en creatief maakten. Als je naar hun Instagram kijkt, is het allemaal gecureerde fotografie, het is echt goed en met cannabis moet je mensen de ruimte geven om erover te willen praten – hoe ze het consumeren en waarom.

Advies voor andere ondernemers die hun niche in de industrie willen verdelen?

Stap een beetje uit de doos. Er is niets mis met het ontwikkelen en lanceren van een product, een bloem, een eetbare, een vape-pen, maar eerst het “waarom?” Bepalen.

Lees Meer

Leave a Comment